Wednesday, March 16, 2011

Hey hey, good lookin'!

Oh hey.

Welcome to our totally KILLER new blog digs! You love it, right??!
(If you don't, I'm sad/worried for you.)

Lula is the genius mastermind behind all this awesomeness. I just can't say enough about what it was like to work with her. She is an absolute doll and oh-so patient with my requests. So first she spends hours and hours creating this layout and then she writes the most detailed, user-friendly tutorial for me so I can put all the coded pieces together. Have you ever been so happy with something a friend has done for you that you find yourself frantically trying to think of some adequate way to repay them? Thoughts like, "Hmmm...Lula Kelly. That be cute for our first born child..." are coming to mind right about now. I mean, I thought it would look great...but not this great. Get real.

Am I gushing? Yes, yes I am.

P.S. Make sure you check out the "about us" and "contact" pages to the right!
Just when you thought things couldn't get any better...

19 comments:

Lula said...
This comment has been removed by the author.
melissa said...

The new look is FABULOUS! I love every bit of it!!! Congrats =) I love Lula! How was was it to get her to do this for you? xo

Lula said...

Hahahaha you are huh-larious, the "Lula Kelly" right about killed me, I think I'm gonna have to bury my head in my pillow to laugh some more now.
YOUUUUUUUUU were the pleasure to work with!!

he calls me wifey said...

I don't comment as much as I should, but you should know I'm a little jealy of your blog. It's the bee's knee's for sure!

And the layout? ADORBS!
~Andrea

Young People in Love said...

Melissa,

I definitely paid her for her work. :)

Kimberly Geneviève said...

I think you might have the best blog name I've ever seen. So cute! + I love the design.


Kim

Miriam Lusk said...

Love it! SO perfect. Now I am feeling like I need a blog make over.

Abby said...

omg your blog is soooo cute! I love love love it!!!!

ms. elisabeth said...

LOVE!
no, really... LOVE the layout!

♥elisabeth

Ashley said...

Oh I LOVE LOVE LOVE it. Little miss Lula is amazing...and so are YOU! :) The about us page is FAB!!!

Pia said...

This is amazing! Love the new design!

tinkerbelle86 said...

what a gorgeous feel good blog. i love the about us page!!!

Lindsey Johnson said...

Sam, I really, really love it. Perfect for you!

Megan said...

omg looks AMAZING!!!!

candace said...

yep, lookin' good indeed! mmmmm. it's delicious.

everyone calls me bon bon said...

So perfect! She did an amazing job! xoxo

Mary Nevin said...

looks awesome!!! I just got a new look on my blog! must be something in the air :)

Shalyn said...

Lula is such a doll- love her and LOVE LOVE LOVE the new look! Seriously, its perfect for you!

jessica.adams said...

I looks AWESOME! I love it too!